Zwroty i reklamacje

Zwroty i wymiany*

Zwrot produktu, który jest równoznaczny z odstąpieniem od umowy. Kupujący może zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki:

1. gdy zamówienie zostało złożone bez rejestracji konta wypełniając stosowny formularz

2. gdy zamówienie zostało złożone przez zarejestrowanego Kupującego logując się do konta, a następnie wybierając zakładkę "Historia i szczegóły zamówień", potem konkretne zamówienie z listy. Jeżeli zwracany jest jeden lub więcej produktów, zaznaczyć należy odpowiadające im pola i napisać wyjaśnienie powodu zwrotu. Następnie kliknąć przycisk "Zwróć towar".

Do zachowania terminu 14 dni wystarczy wysłać wypełniony formularz (drogą mailową lub Pocztą Polską/ kurierem - liczy się data stempla pocztowego) lub zgłosić przez zarejestrowane konto na www.vintygge.pl chęć dokonania zwrotu przed upływem w/w terminu.

Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. 

W przypadku zwrotu całego zamówienia prosimy o zwrot gratisów i prezentów, które były do niego dołączone. W przypadku ich braku od zwracanej kwoty zostanie odliczona wartość rynkowa danego gratisu. Zwrot gratisów nie dotyczy częściowego zwrotu zamówienia.

Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia wysłania wypełnionego formularza, na adres Sprzedającego:

VINTYGGE

ul. Koźmiana 8

20-429 Lublin

tel. 512 135 566

Sprzedający zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu innego niż najtańsza opcja dostawy oferowana przez Sklep) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy, ale po otrzymaniu przez Sprzedającego zwróconego produktu.

Oferowaną przez Sprzedającego darmową opcję dostawy towaru należy traktować jako najtańszy zwykły sposób dostarczenia rzeczy. Jeżeli konsument z opcji dostawy wybrał jednak inną, odpłatną (np. przesyłkę kurierską w cenie 15 złotych), to po odstąpieniu przez niego od umowy Sprzedający nie jest zobligowany do zwrotu tych kosztów.

Zwrotowi nie podlega produkt wykonany na indywidualne zamówienie Kupującego oraz taki, który na życzenie Kupującego został w jakikolwiek sposób zmodyfikowany (na przykład poprzez zmianę użytych materiałów, rozmiaru, kolorystyki, personalizację itp.) 

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU / WYMIANY

 

Zwrot Suprise Box:

Produkty zawarte w paczce niespodziance możesz zwrócić w całości lub częściowo. W przypadku częściowego zwrotu boxu stosujemy zasadę - im więcej zostawisz rzeczy tym niższa cena jednostkowa za zatrzymane produkty:

Suprise box sukienki

np. jeśli postanowisz zostawić 5 sukienek, a zwrócić do nas 3 sukienki, to cena każdej zatrzymanej sukienki wyniesie 40zł. Tym samym zwrócimy Ci na konto za odesłane 3 sukienki kwotę 40zł [240zł - (40złx5)]/ [wartość zamówienia minus (cena jednostkowa za zatrzymany produkt razy ilość zatrzymanych sztuk)].


Reklamacje*

W przypadku stwierdzenia niezgodności produktu z umową, Kupujący powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową na adres sklepu w celu rozpatrzenia reklamacji:

VINTYGGE

ul. Koźmiana 8

20-429 Lublin

tel. 512 135 566

Do odsyłanego produktu należy dołączyć formularz dotyczący przyczyny reklamacji.

Sprzedający rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt uszkodzony zostanie: nieodpłatnie naprawiony/jego cena obniżona/lub wymieniony na inny, wolny od wad, a jeśli będzie to już niemożliwe, Sprzedający zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie produkty do wyboru. Sprzedający zwróci Kupującemu koszty wysyłki reklamacji. Warunkiem zwrotu jest podanie numeru konta bankowego Kupującego lub danych do przekazu pocztowego.

Zwrot należnej kwoty równej cenie produktu lub wysyłka produktu zgodnego z umową nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, produkt zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

 

*szczegółowy opis w regulaminie sklepu